woensdag 8 april 2015

Terug van weggeweest - weer aan de slag met landelijke woonstijl en lifestyle webwinkel

Er zit nogal een tijdje tussen het laatste en dit nieuwe bericht, uiteraard heeft dat een reden. In januari ben ik geopereerd aan vernauwde rugwervels en een hernia. De afgelopen periode heb ik gebruikt om goed te herstellen en gelukkig kan ik zeggen dat ik weer een heel eind richting volledig herstel ben.

Jeanne d'Arc Living sidetable

Een goed moment om de webshop weer op te pakken en lekker fris weer aan de slag te gaan. De webwinkel heeft inmiddels een compleet andere uitstraling. De woonaccessoires en meubels hebben nog wel steeds de mooie landelijke uitstraling met af en toe een (Frans) brocante touch.

Merken in de webwinkel zijn o.a. J-LineJeanne d'Arc LivingCountryfieldClayre&Eef en Braxton Home Collection.






Nog lang niet alle artikelen van de 'oude' webshop zijn overgezet in de nieuwe, maar daar wordt hard aan gewerkt. Binnenkort hoop ik weer het volledige assortiment van Aviale.nl aan te kunnen bieden en uiteraard te vernieuwen met nieuwe collecties.

Marjolein



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails