maandag 13 september 2010

Interieur inspiratie: een moodboard maken

Afgelopen week heb ik mijn eigen woonkamer maar weer 'ns onder handen genomen. Niet dat dit nou echt nodig was, maar ik vond het hoog tijd worden voor iets anders. Dus de muren met de verfkwast bewerkt (verschillende grijstinten), vervolgens de meubels gewijzigd qua opstelling, andere woonaccessoires van stal gehaald, nieuwe plaid over de bank en nieuwe kussens erop. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat.
















Nu is het soms best moeilijk om te bepalen wat voor sfeer je wilt neerzetten in je woonkamer. Een handig hulpmiddel hiervoor is het maken van een moodboard; erg leuk om te maken en het resultaat werkt zeer verhelderend en geeft je vaak voldoende inspiratie voor de juiste woonstijl in jouw interieur.

Wat nu precies een moodboard is en hoe het werkt kun je lezen op de site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails